טופ מצברים מסבירים – למה רצוי לנו להזמין שירות מצברים עד הבית ?

כמה פעמים קרה לכם שקמתם בבוקר והרכב אינו מניע "הלך המצבר" זה קורה כמעט לכולם ותמיד זה קורה כשנמצאים בלחץ במקרים שכאלו מה עושים?

מצבר למכונית

חומר מומלץ לקריאה: מסע מרתק אל עולם המצברים

אז ישנם כמה דרכים כדי להיחלץ מן הבעיה

אפשרות ראשונה היא להזמין שירותי דרך או גרירה שישי כמעט לכולם מטעם חברות הביטוח השונות חשוב לזכור כי זמן הגעה של שירותי דרך הוא כמעט שלוש שעות בממוצע שלוש שעות שלפעמים הם קריטיות ועולות לנו הרבה כסף אם אנו מפסידים זמן עבודה יקר. בנוסף המחירים של המצברים שיציעו לנו שירותי הדרך השונים גבוהים מאוד היות ורוב חברות שירותי הדרך מנצלות את העובדה כי כרגע בעל הרכב תקוע ומעוניין להמשיך בדרכו ולגשת לסידוריו. במיוחד אם מדובר בשעת לילה מאוחרת.

האפשרות השנייה היא הדרך הישנה והמוכרת לכולם אך הינה מסורבלת ומייגעת והיא הנעה בכבלים על מנת לעשות כן יש למצוא אדם נחמד שכן או חבר שיוכל לעזור עם רכבו כדי לנסות ולהניע את הרכב אך לא לכולם יש כבלים ולא כולם מוצאים מישהו שדווקא בשעת הצורך יוכל לעזור להניע את הרכב. וגם כאשר הנענו את הרכב יש עדיין צורך להחליף מצבר בפעם הבאה שנכבה את הרכב רוב הסיכויים כי הרכב לא יניע שוב. לכן כאשר מניעים את הרכב באמצעות כבלים חייבים לגשת מיד למוסך או לחנות המוכרת מצברים לרכב כדי להחליף את המצבר. כאשר ניגשים למוסך או לחשמלאי הרכב זה כמעט בטוח שנמתין שם כמה שעות טובות עד שיחליפו את המצבר לרכב. גם באפשרות זו נשלם מחיר יקר יותר ממה שנוכל להשיג היות והמוסכים השונים מחזיקים מצברים לרכב כחלק משירות שהם נותנים ללקוחותיהם וזהו לא עיקר עבודתם לכן ירצו להרוויח גם התקנת המצבר וגם על מכירתו.

האפשרות השלישית והמומלצת ביותר היא הזמנת שירות מצברים עד הבית שירות זה מסופק על ידי חברת טופ מצברים. חברת טופ מצברים החלטה לשים דגש בראש ובראשונה על הנוחיות של לקוחותיה במחברת טופ מצברים יודעים ומכירים את חשיבות הזמן והמחיר שהזמן שווה לכן החליטה חברת טופ מבצרים לספק שירות מצברים עד הבית.

מידע נוסף: תתחילו להכין את המצבר לקראת הקיץ הקרוב

משלוח מצברים עד הבית – כיצד זה עובד?

מתקשרים לחברת טופ מצברים לרכב מציגים את סוג הרכב ואת השנתון שלו וכבר מיד מגיע אליכם תוך חצי שעה מוסכניק מקצועי מומחה למצברים מטעם החברה נציג החברה יתקין עבורכם את הת המבצר במהירות ובמקצועיות יבדוק את הטעינה של הרכב ותוך מספק דקות תוכלו להיות שוב על הכביש בדרך לעיסוקכם.

כמה זה יעלה לנו?

רבים חשובים כי שירות זה יהיה יקר יותר מאשר לרכוש מצבר לרכב במקום אחר אך למעשה כל זה אינו נכון המחיר של המצבר דרך חברת טופ מצברים זול בהרבה ממקומות אחרים היות וטופ מצברים הינם ספקים ומשווקים של מצברים לרכב מכל הסוגים המחיר שתקבלו עבור המצבר בטופ מצברים יהיה קטן בהרבה בהשוואה למקומות אחרים. בנוסף אתם חוסכים זמן וכסף מיותר בחיפוש אחר מקום שיתקין לכם את המצבר או זמן שעליכם ללכת ולחפש ולרכוש מצבר עבור הרכב שלכם.

לסיכום, כדאי ומומלץ להשתמש בשירות מבצרים עד הבית כך תוכלו לחסוך מאות שקלים ברכישת מצבר חדש עובר הרכב שלכם.

מצברים למכונית
ליעוץ חינם פנו למומחים של טופ מצברים בטלפון:
 03-527-5518

קישורים שימושיים:

  1. טופ מצברים לרכב  – https://top-batteries.co.il/
  2. מצברים לרכב ולאופנוע עד הבית טיפים ומידע חשוב – מאמר מעניין שמסקר את היתרונות הבולטים כאשר אנו חפצים ברכישת מצבר במחיר שהוא זול והמוצר עדיין יהיה איכותי.
  3. מצברלרכב.com
  4. nrg.co.il

 

One Comment on טופ מצברים מסבירים – למה רצוי לנו להזמין שירות מצברים עד הבית ?