פורץ מנעולים בפסגת זאב קיים כזה דבר?

פורץ מנעולים בפסגת זאב

תארו לעצמכם יום חם ומהביל, אתם נשרכים בפקקים האינסופיים בדרך הביתה לאחר יום עבודה. אתם כבר רואים מרחוק את בתי פסגת זאב ואתם רק מדמיינים את עצמכם נכנסים לבית הממוזג (כיוונתם מראש את המזגן, אלא מה?) שולפים בקבוק מיץ צונן ומתרווחים על הכורסא הנוחה. אח… בשביל זה לבד היה שווה לצאת לעבוד, כדי ליהנות בסוף היום מרגעי הרווחה הללו.  אך… אתם מגיעים סוף סוף לדלת הבית ותוחבים את היד לכיס כהרגלכם, ו- במקום מפתח אתם מגלים חור גדול שנפער וכנראה שאב אתו את המפתח. תיאור לא ממש מרנין… אז מה עושים?

מנעול
מנעול

בשביל זה יש פורץ מנעולים בפסגת זאב!

המילים פורץ מנעולים לא עושים לנו ממש טוב. זה מזכיר לנו את השודדים ואת החלומות המפחידים אותם חלמנו בילדותנו. אז כדאי שנדע שהמנעולים של היום כמעט חסינים מול אותם שודדים היות והם הפכו להיות מתוחכמים ומסובכים מאוד לפריצה. הפורצים שעדיין נשארו לנו, רובם הם הפורצים האמינים שבאים לעזרתנו במצבים מביכים מעין אלו. כאשר המפתח אבד. נזמין פורץ מנעולים בפסגת זאב ותוך זמן קצר נוכל להמשיך בסדר היום המתוכנן עם עיכוב קל וקצר.רגע לפני שאתם מזמינים פורץ דלתות בפסגת זאב אז נכון שאתם עייפים וסחוטים ורוצים למצוא את עצמכם בבית עכשיו! הרגע! אל תסכנו את הרכוש שלכם. בדקו כי המנעולן אותו אתם מזמינים מחזיק בתעודת יושר מטעם המשטרה. אם אין לו תעודה כזו הוא נחשב אדם מפר חוק בעצם הפעולה של פריצת המנעול. ייתכן מאוד שמדובר באדם מפוקפק שאם היום הוא הגיע בהזמנה והתקבל בכבוד גדול, מחר הוא עשוי להגיע שלא בהזמנה בשעה נוחה מבחינתו ולעשות בית כבתוך שלו תוך נטילת אי אלו חפצים נחוצים… לכן, אף כאשר אין לכם סבלנות לזוטות, לא מדובר בעניין זוטר. פורץ ישר ואמין זהו א' ב' שאין לוותר על כך.

מנעול
מנעול

בקשו הצעת מחיר:

פריצת הדלת כוללת בדרך כלל קידוח הדלת והחלפה של הצילינדר. בעבודות מעין אלו קיים טווח מחירים. אל תתעצלו. חייגו ובדקו הצעות מחיר של פורצים באזור ובחרו בפורץ שמציע לכם מחיר נוח לכיס שלכם. אם תהיו היסטריים ונמהרים, אתם עשויים להצטער אחר כך על ששילמתם פי שתיים בגלל הפאניקה שלכם.

שירות מהיר של פורץ מנעולים בפסגת זאב

אנחנו זוכרים שאתם עדיין עומדים בחוץ ומשוועים להיכנס לבית הממוזג והנעים. לכן רק לאחר שבדקתם כי מדובר בפורץ ישר ומוכר והמחיר אותו ידרוש ממכם סביר, תוכלו לבחור בפורץ שיגיע במהירות המרבית. הפורצים אמורים להיות זמינים 24 שעות ביממה ולתת מענה מידי לכל קריאה. בחרו במנעולן זריז שמבטיח הגעה מידית.
אז זכרו – גם כאשר אתם עייפים ולחוצים. חם לכם ואתם מזיעים, אל תזלזלו בביטחון הבית ואל תתנו שינצלו את המצוקה שלכם. בחרו בפורץ אמין, זריז ויעיל שיפתח לכם את הדרך הביתה!

לעוד מידע על פריצת מנעולים ופריצת רכבים ניתן לראות באתר: http://www.carburglar.com/