הובלות כולל אריזה

שירותי הובלות נחשבים לאחד מהשירותים הנפוצים ביותר מאז ומתמיד. כאשר כמעט לכל משפחה ממוצעת יש רכב משפחתי רגיל, הרי שבעת הצורך להעברת דברים יש הצורך בחברת הובלות מקצועית ובעלת הרכב המתאים הדרוש להעברת הריהוט והציוד. לכל אחד מאתנו יש מקרים בהם אנו זקוקים לשירותי ההובלות ועל אף שלרוב יהיה מדובר בהוצאה לא מתוכננת אנו עדיין זקוקים לה ולכן נרצה לוודא שחברת ההובלות מספקת לנו את השירות הטוב ביותר ביחס למחיר.

מתי נזדקק לשירותיה של חברת הובלות?

הובלה - אז מה עושים
הובלה – אז מה עושים?

בחיים יש לא מעט מקרים בהם אנו זקוקים לשירותיה של חברת הובלות. לעתים יהיה מדובר ברהיט בודד, לעתים בקבוצת רהיטים ולעתים בהעברה של תכולה רבה, לדוגמה כאשר אנו עוברים דירה.

  • הובלת משרד – הובלות משרד הוא שירות נפוץ מאוד בתחום ההובלות, על אף שאינו הנפוץ ביותר. למעשה אם אתם מעוניינים להעביר את העסק שלכם ממקום אחד לאחר, כמו למשל בהעברה של משרד, או ציוד של תכולת חנות מסוימת, הרי שתזדקקו לשירותיה של חברת הובלות מקצועית ואמינה שתעביר את הציוד בבטחה. יש לזכור שכאשר מדובר במשרד ישנו גם מכשור חשמלי רב ובעל ערך, כמו למשל מחשבי החברה, ולכן יש הצורך בהעברה בטוחה של הציוד ללא פגע.
  • הובלת דירה – שירות ההובלות הנפוץ ביותר הוא מעבר דירה. מדובר למעשה במקרים בהם סיימתם חוזה שכירות במקום אחד ואתם מעוניינים לשכור דירה אחרת או כאשר רכשתם דירה חדשה או שהמשפחה התרחבה (מזל טוב) ויש הצורך בדירה גדולה יותר. בכל המקרים הללו מדובר בצורך בחברת הובלות להעברת הדירה שכן לא נוכל לעשות זאת על גב הרכב שלנו. ישנם אנשים שאינם יכולים אפילו לארוז את הדירה או לפרק את הריהוט ולכן שוכרים שירות נוסף מחברת ההובלות עליו נסביר בהמשך.
  • הובלות קטנות – הובלות קטנות הוא שם כולל להובלות של פריט בודד או הובלה של קבוצת רהיטים קטנה שטנדר או משאית קטנה יכולים להספיק עבורה. בדרך כלל יהיה מדובר ברכישת מיטה, סלון חדש לבית, פסנתר או כל רהיט גדול אחר שלא תוכל להוביל במכונית הפרטית שלכם. הובלה לסטודנטים מדירת סטודנטים קטנה במעונות לדירה אחרת (גם אם זו בעיר) עדיין כולל מספר מועט של פריטים ולכן נחשבת להובלה קטנה.

הובלות כולל אריזה – שירות שכדי לקחת בחשבון + שירותים נוספים:

הובלה ושירותי אריזות לפרטים
הובלה ושירותי אריזות לפרטים

חברות הובלה רבות מציעות מגוון רחב יותר של שירותים כיום לשביעות רצונם של לקוחותיהם. כך למשל תספק חברת ההובלה שירות הובלות כולל אריזה, כלומר שירותי אריזה של ציוד בבית. בדרך כלל כאשר מדובר באנשים מבוגרים, מיעוטי יכולת פיזית או כאשר המעוניינים לחסוך לעצמם את העבודה הקשה – שוכרים שירותים אלו של החברה. כמו כן תציע החברה גם שירותי פירוק והרכבה של רהיטים. כל השירותים הנוספים יהיו בתוספת תשלום ולכן על מנת לקבל הצעת מחיר אחידה יש להזכיר את הבקשה טרם קבלת הצעת המחיר להובלה.

מיקום ההובלה , יש לציין שמיקום ההובלה הוא קריטי, למשל אם אתם מחפשים מומחה הובלות בירושלים שיצע הובלה לעיר נתניה רצוי שהמוביל שתבחרו יהיה באזור מגוריכם, כך מחיר הנסיעה ממוצא היעד של המוביל הוא נקודת הפתיחה בעיר שלכם. אין טעם במידה ואתם גרים בירושלים להזמין מוביל שיגיע מאשדוד אליכם ומשם ישירות לנתניה יתבזבז פה זמן מיותר וכידוע לכם זמן שווה בהחלט כסף והרבה כסף!

העברתם את התכולה? הכל עבר בשלום? מצויין! עכשיו לא להתבלבל ולברר מחירים בנושא ביטוח דירה. פרטים כלליים תמצאו באתר משרד האוצר בכתובת: http://dira.mof.gov.il/

בהצלחה בתהליך ההובלה
בהצלחה בתהליך ההובלה!