משרד התמ"ת חשמלאי מוסמך

חשמלאים בארץ צריכים לעבור מספר הכשרות על מנת לעבוד במקצוע הזה וחשוב שאתם כלקוחות שלהם תדעו זאת טרם הזמנת חשמלאי מוסמך כזה או אחר.

הכשרה ראשונה – קורס הסמכת חשמלאים

קורס חשמלאי מוסמךכאשר אדם רוצה להיות חמשלאי מוסמך חובתו לעבור קורס הסמכת חשמלאים ולקבל את ההסמכה לעבוד עם חשמל במתח גבוה וגם לדעת את דרכי העבודה הנכונות ביותר, הבטוחות ביותר ואלו שיגרמו ללקוח להיות מרוצה במינימום סיכונים וסירבול בעבודה לאותו החשמלאי. קורס חשמלאי נעשה במשך כ- 12 חודשי לימוד בו לומדים מספר רב של נושאים. מעורבות משרד התמ"ת חשמלאי מוסמך לאורך כל הדרך וההכשרה נעשית בתיאום ציפיות עם המשרד.

הכשרה שניה – משרד התמ"ת חשמלאי מוסמך

במהלך קורס הכשרת החשמלאי, יש מעורבות בולטת ונדרשת של משרד התמ"ת וכמובן שגם חומר הלימוד בקורס זה מקבל את האישור ואת הפיקוח של משרד התמ"ת. בקורס לומדים נושאים מגוונים כגון תורת החשמל (תיאורטי) ומעבדת חשמל (מעשי) על מנת לקבל את כל המידע ואת כל התוכן הרלוונטי להבין כיצד הכל עובד וכיצד אנחנו מתקנים משהו שאינו עובד.

משרד התמ"ת

רוצים להזמין חשמלאי ולבדוק האם הוא עבר את ההסמכה הרצויה של משרד התמ"ת? לחצו כאן לבדיקת רישוי חשמלאים

בנוסף, יש לזכור כי במדינת ישראל ישנם כ-12 דרגות שונות של חשמלאים. החל מחשמלאים המותרים לעבוד עם חשמל עד 1000 וולט ועד חשמלאים שיכולים לעבוד עם חשמל עד 33000 וולט (לרוב, הסמכה זו נדרשת עבור עובדי חברת חשמל). לפירוט המלא של קורס חשמלאים על האוניברסיטה העברית לחצו כאן

איך חשמלאי עוזר לנו הלקוחות

לאחר שהבנו קצת יותר לעומק את עולמם של חשמלאים מוסמכים חשוב לציין כי ישנם לא מעט חשמלאים בשוק שלא עברו כל הסמכה. אולי יש להם ניסיון רב עם השנים אבל עדיין את הבסיס החשוב אותו מלמדים בקורסי החשמלאים השונים אין להם ולכן חשוב מאוד לוודא כי החשמלאי שמגיע אליכם הביתה עבר את הסמכת החשמלאי באישור משרד התמ"ת וכן הוא רשום ברישוי החשמלאים בישראל. מידע זה יכול להבטיח לכם עבודה מקצועית ואמינה כמו שכל חשמלאי מחוייב להעניק ללקוחותיו.